Usman Ginting-Apa Adanya

Diposting oleh Unknown on Kamis, 25 Juli 2013

Kutatap singuda nguda jilena lalit dua
mulih ia ku kuta erkiteken nggo datna gelar sarjana
erkiteken ketatna persaingen
ndarami dahin bas kota besar

sempat dua tahun nganggur
lanai reh kirimen uang makan
lanai bo tertahan

seumpama min ndai turang beru karo
uang kuliah kost ras penukur gincundu e
i tamaken kerina ku bank
janeh bungana erbunga-bunga dek
tertukur mama min ndai dua mobil simbaru
entah la min ndai kapna mberat dekku tersada kita

aku yakin enda sada talenta
labo kerina beruntung
lit ka deba ngandung
aku yakin labo kerina beruntung
lit deba bernasib mujur
beluh beluhna gaul

dada mama ginting nindu mbarenda dek
ngelanjut aku lebe ku kota besar
nindu aku pe maklum
campur campur bingung

ue ue nande karo ningku ngaloi man bandu
sebab sada dilaki harus bersifat jantan
ngaloi sada diberu la kel banci ngandung

tapi gundari sengget kel aku jumpa mulihi
kai kin alasenndu mulih ku kuta dek
aloi min gelah kubegi
menahang saja kapndu ngerana
ngaloi rananku e dekku

sipesikaplah kuta kemulihenta
mama ginting bere karo nindu
jaga jaga gengsi
kuangka nge sitik sitik di masalah
sekolah ras kuliah dekku
ulih sarjana ketat persaingen
kurang lowongen kerja dingen IP ndu la mencukupi

labo dalih anak mama
la nge padanndu ndube bas kantor
seri nge retak padanta radu-radu kujuma
emaka pesikaplah tudungndu ula pakendu gincu
gelah terbiasa pagi dungna parpari las tengah juma

saimara kurumah tendi merih manuk niasuh
mbuah page nisuan mejuah juah kita kerina
ise pe pagi mbegiken lagu enda
kutotoken jumpa rejeki
tukurlah min kaset kami
mulih mulih modal lah gia
gelah sekali nari pe pagi kami rekamen
terjilen ka ban kami
terjeng bage aku lebe erbelas
nande bapa turang senina
mejuah juah kita kerina

0 komentar... Mau menambahkan komentar?

Berikan Komentar Anda: