Ferly Sitepu-Mami

Diposting oleh Unknown on Senin, 29 Juli 2013

Mami mami mami inganku ergani-gani
sampatindu sitik aku oh mami
nggo keleng kel ateku nandangi anakndu e
tapi lalap kuidah aku tebu-tebuna

selain aku mbue denga teman-temanna
entah la kin tuhu pantas si bagi aku radumken ia
maka lalap kel aku i pandangina
nggo keri ulih encari asang penami-nami
bage-bagepe lalap la seh lagu mehuli
bage-bagepe lalap la seh lagu mehuli

aku kel ndube si ngerabisa
jelma sideban si ngergahisa
aku kel ndube si muroisa
sideban kel kepe si peranisa

ho … o …
nande nannde oh nande nanginku
uga denga nge maka payo agingku
adi la kin tuhu lit ibas pusuhndu inganku tampil
mejuah juah turang selamat tinggal
mejuah juah turang selamat tinggal

0 komentar... Mau menambahkan komentar?

Berikan Komentar Anda: