Datuk Muda Barus-Erlajar Robah

Diposting oleh Unknown on Rabu, 24 Juli 2013

Nggo terbuang wari-wari
kusia-siaken sedekah enda nde ginting
kuban dahinku gelah ula setres
adi la erjudi ermeja bola
ibas kede kopi segedang wari
koyok-koyok e kuakap tambar
bagem me pengkebetku
si la ngukuri piahna rigat me saluar
tapi gundari nggom kusadari
enca nggo kerin keri sinasana
salah kal aku lepak kel aku
ajari aku turang mama karondu
ula urak atendu ngena nde iting
ula ukurndu ngobah
kurobahi lagu langkahku
enda erlajar erlajar aku robah

Ibas kede kopi segedang wari
koyok-koyok e kuakap tambar
bagem me pengkebetku
si la ngukuri piahna rigat me saluar
tapi gundari nggom kusadari
enca nggo kerin keri sinasana
salah kal aku lepak kel aku
ajari aku turang mama karondu
ula urak atendu ngena nde iting
ula ukurndu ngobah
kurobahi lagu langkahku
enda erlajar erlajar aku robah

0 komentar... Mau menambahkan komentar?

Berikan Komentar Anda: